Новини




В умовах шкільного життя діти часто відчувають внутрішню напруженість, почувають себе втомленими і роздратованими. Будь-яке внутрішнє напруження гальмує творче самовираження. Ще рік тому ми не мали досвіду роботи з наслідками воєнних дій, переживання глибокої травми, страху смерті, болю від втрати близької людини. Зазначене вище потребує посилення уваги до розробки та впровадження програм, занять для здобувачів освіти з урахуванням кризових особливостей цього періоду й особливостей переживання травми та її наслідків. Формування і зміцнення психологічного здоров'я здобувачів освіти, підвищення ресурсів психологічної адаптації особистості здійснюється завдяки різноманітним соціально-психологічним тренінгам, корекційним програмам, психотерапевтичним методам, спрямованим на зміцнення і розвиток духовного, особистісного здоров'я учнів. Програма занять «Ми поруч», до якої долучились усі заклади освіти Попельнастівської громади, спрямована на формування в дітей готовності до зустрічі з можливими труднощами у їхньому житті, реальності у переживанні травми та готовності змінювати якість її впливу на успішність діяльності. Відповідальна за реалізацію проєкту в ліцеї Вязовська Дарина Володимирівна розпочала свою роботу з ознайомленням педагогів ліцею з інформаційними матеріалами , наданими фахівцями ІРЦ (керівник Нощенко К.М.), творчими зустрічами. Дарина Володимирівна акцентувала, що мета програми «Ми поруч»- профілактика стресових розладів у дітей, формування навичок виходу із стресових ситуацій, розвиток життєстійкості учнів. Завдання,які педагоги мають реалізувати, працюючи з програмою, це: - формування навичок виходу із стресової ситуації; - розвиток вміння розпізнавати власні емоції, оцінювати їх, бачити їх вплив на виникнення життєвих ситуацій; - активізація вміння розподілу відповідальності за контрольовані та неконтрольовані події у власному житті; - удосконалення навичок усвідомлення необхідності самоконтролю власної поведінки щодо чинників ризику, спричиненому стресовими станами; - формування внутрішнього усвідомлення необхідності змінювати ставлення до проблеми. Програма впроваджується за допомогою групової форми роботи зі здобувачами освіти. За нашими спостереженнями, діти зазвичай не здатні висловити свою незадоволеність і тривогу вербально, але коли їм дають можливість висловити їх в неструктурованому середовищі, яке пробуджує фантазію матеріалом, таким як іграшки, вони опрацьовують свої почуття в грі, за допомогою арт-терапевтичних технік. Арт-терапія - це вид психотерапії та психологічної корекції, заснований на мистецтві і творчості. Це фантастичне доповнення до позитивної психології, оскільки за своєю суттю воно спрямоване на те, щоб допомогти людям подолати емоційні або психологічні проблеми для досягнення більшого почуття особистого щастя. Разом з Дариною Володимирівною діти виконували вправи «Вгадай емоцію», «Просто в очі», «Викинь страх», «Дерево» з використанням арт-терапевтичних технік. Як зазначили наші вихованці, було цікаво! Настрій покращився, хочеться продовження! Отож, продовжуємо працювати разом з програмою «Ми поруч»!










Продовжуємо працювати над проєктом "Ми поруч". З учнями ліцею було проведено тренінгове заняття з арт - терапії. Десятикласники виконували вправу "Техніка Блобси" та малювали малюнок "Дорога життя". Як зазначили вихованці, було цікаво, настрій покращився!










Вже так повелося, що вчитель - це невичерпне джерело ідей. Та для того, щоб кожного разу дивувати якоюсь новинкою, цікавим прийомом, нестандартним рішенням, нашим педагогам доводиться багато працювати. Чимало пізнається завдяки діалогу, обміну досвідом з колегами. Саме таку мету мало засідання ШМО асистентів учителів (голова Вязовська Д.В.) «Майстер-класи на щодень», яке відбувалося 2 листопада на базі Олександрівського ліцею. У приємній атмосфері асистенти поділилися своїми улюбленими прийомами, розкрили кілька таємниць своєї професійної майстерності. Значну увагу та зацікавленість викликали нетрадиційні методи в корекційній роботі з дітьми з ООП: пісочна терапія, ігротерапія, кінезіологія, казкотерапія, рефлексотерапія ,які широко використовуються в практиці дефектологів, логопедів, педагогів-психологів. Безумовно, дані методи можуть бути корисні в роботі інших наших фахівців. Крім того, встигли проаналізувати також і роботу над актуальним зараз щоденником спостережень. Як наслідок, запаслись ідеями, які сподіваємось втілити зі своїми вихованцями.
























09777

Світова премʼєра «Історії Лізи» Жовни відбудеться в Калькутті

 

 

 

 

 

 

 


 





Сделано на Padlet
Сделано на Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар