Навчальні програми
Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору
- «Корекція розвитку»(корекція пізнавальної сфери). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Сулейманова Ю. В. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(корекція емоційно-вольової сфери). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Гудим І. М., Костенко Т. М., Довгопола К. С. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Розвиток мовлення».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Скринникова С. В., Соляник Л. Д.
- «Соціально-побутове орієнтування».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Легкий О. М.
- «Орієнтування в просторі».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Кондратенко С. В., Гошовський В. І.
- «Лікувальна фізична культура».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Шеремет Б. Г.
- «Ритміка».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором. Бондаренко Ю. А.
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Орієнтування в просторі»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей (Кондратенко С. В., Гошковський В. І.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Соціально-побутове орієнтування»для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (Легкий О., Якимів О., Галів В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура (Ритміка)» для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (Шеремет Б. Г., Начинова О. В., Дашковська А. В., Міхєєва Н. І.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Розвиток мовлення»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором (Христоєва Н. В., Масютіна Л. І., Воробйова М. О., Гудим І. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Просторове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями зору (для сліпих дітей) (автор: Кондратенко С.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором) для 1-4 класів: «Корекція розвитку: розвиток емоційно-вольової сфери» (автор: Гудим І.М., Костенко Т.М, Довгопола К.С.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором) для 1-4 класів: «Корекція розвитку: соціально-побутове орієнтування» (автор Легкий О.М.).
Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Омельченко І. М., Федорович Л. О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Бабяк О. О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція особистісного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Сак Т. В., Прохоренко Л. І.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Шеремет Б. Г., Сак Т. В., Соколова Г. Б., Маматова З. Р., Бабяк О. О., Мельниченко М. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. Автори І.М. Омельченко, Л.О. Федорович.
- «Корекція розвитку». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку. (2015 р.) (Автори: Бабяк О.О., Баташева Н.І., Орлов О.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (автори Омельченко І.М., Федорович Л.О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток когнітивної сфери» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (автор: Сак Т.В., Прохоренко Л.І.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої середньої освіти (Автор: Бабяк О.О.).
Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
- Програми з корекційно-розвиткової роботи «Острівець здоров’я» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Ковтун А.В., Кунникова О.О., Стригунова О.М., Бобренко І.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (Бобренко І.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Цікавий світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Дишлюк Т.Б. Чеботарьова О.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Лапін А.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автор: Ярмола Н.А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «У світі ритмів» для 1-4 класів з спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Левченко Л.Й., Гладченко І.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Музичні краплинки» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Шеклунова Н.О., Міненко А.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Чеботарьова О.В., Брусенська І.М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Жук Т.Я., Трикоз С.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Барабанотерапія» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Василевська Л.Є., Гладченко І.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Папета О.В., Демянович М.З., Компанієнко О.М., Гладченко І.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення з використанням методики ТАН-Содерберг» для 2-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Заремба В.В., Ліщук Н.І., Морозова Н.В., Блеч Г.О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Хайдарова О.С., Блеч Г.О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Соціально-побутове орієнтування»(варіативний модуль «Подорож у життя») для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Міненко А. В., Грикун А. С.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Розвиток мовлення»для учнів 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О. С., Блеч Г. О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Фізика і хімія(в позаурочний час)» для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дзіядевич Л. Г., Трикоз С. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Географія»(у позаурочний час) для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Мальчевська О. П., Трикоз С. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Ритміка»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Редько Л. О., Безкоровайна Л. А., Гладченко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Театральна логоритміка»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Папета О. В., Іванченко С. В., Гладченко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Ритміка»(барабанотерапія) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Сухорукова О., Василевська Л., Гладченко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Лікувальна фізична культура»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Бобренко І. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Остапенко Л. І., Тарновська Л. І.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Світ мистецтва» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (авт. Дмитрієва І. В.).
Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення:
- «Лікувальна фізкультура».Програма з корекційно-розвиткової роботи для 7 – 10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Чепурний А. В.
- «Лікувальна фізкультура».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Чепурний А. В.
- «Корекція мовлення».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Трофименко Л. І., Ільяна В. М., Пригода З. С., Грибань Г. В., Аркадьєва О. О.
- «Корекція мовлення».Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Трофименко Л. І., Ільяна В.М., Пригода З.С., Грибань Г.В., Аркадьєва О.О.
- «Корекція розвитку».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Рібцун Ю.В.
- «Логоритміка».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Куравська Л. С.
- “Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення”. Навчально-методичний посібник. Трофименко Л.І.
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Логоритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (авт. Трофименко Л. І., Івашко О. А., Гавва Л. С., Абдул О. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (автори: Трофименко Л.І., Куравська Л.С.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (автор: Рібцун Ю.В.).
Корекційні програми
Перелік корекційно-розвиткових програм для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами
Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату
- Загальна пояснювальна записка
- «Корекція мовлення».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно-рухового аппарату. Ільєнко Т.А., Стах О.Г., Трофименко Л.І.
- «Корекція розвитку»(базова).Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового аппарату. Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Соціальна адаптація першокласника).Програма з корекційно-розвиткової роботи для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Яременко О. В. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Розвиток пізнавальної діяльності).Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Наливкіна Н. М. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Формування графічних навичок у дітей підготовчого та перших класів).Програма з корекційно-розвиткової роботи для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Чорна І. В. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Сенсомоторний розвиток). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. П’ята М. І. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Лего-конструювання). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Лапін А. В. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Арт-корекція). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Брусенська І. М. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Формування навчально-мовленнєвої діяльності учнів за допомогою казки). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Літинська Я. Г., Трембалович І. П. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Розвиток комунікативної функції мовлення «Говірливий струмок»). Програма з корекційно-розвиткової роботи для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Жеплінська С. В. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Формування лінгвістичних понять на основі використання асоціативних схем). Програма з корекційно-розвиткової роботи для 3 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Татаринова О. М. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Формування знань про довкілля засобами пізнавальних завдань). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 3, 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Гусак Т. О. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Пізнай навколишній світ). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Пігур О. В., Соколовська І. М., Лазорчин О. С. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Цікава скринька). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Коваль Л. І. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Корекційна ритміка). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Гладченко І. В., Шепічак О. О. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Світ Монтессорі). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Дишлюк Т. Б. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Корекція розвитку»(Готовність дитини до навчання в школі (діагностична методика)). Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Яременко О. В. (програма за вибором вчителя в залежності від психофізичних особливостей учнів).
- «Лікувальна фізкультура».Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. Остапенко Т. В., Авраменко Л. Ю., Свистун Г. М.
- «Корекція розвитку». (Методичні рекомендації).Програми з корекційно-розвивальної роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату. Чеботарьова О.В.
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Корекція розвитку»(базова) для 11-12 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А., Топчій Н. Г.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Корекція розвитку»(базова) для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А., Топчій Н. Г.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Корекція розвитку»(розвиток художньо-естетичної діяльності) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Гаман Л. М., Чеботарьова О. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку»(арт-корекція засобами нетрадиційних видів занять) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Крисяк Р. Б., Чеботарьова О. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Програма корекційних занять з ЛФКдля дітей з порушеннями опорно-рухового апарату» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Остапенко Т. В., Авраменко Ю. В., Свистун Г. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку»(корекція емоційно-вольової сфери) для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Єгорова Г. А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку (розвиток художньо-естетичної діяльності)» для 11-12 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (авт. Гаман Л. М., Чеботарьова О. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку (арт-корекція засобами нетрадиційних видів занять)» для 11-12 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (авт. Крисяк О. В., Чеботарьова О. В.).
- Загальна пояснювальна записка,методичні рекомендації (Чеботарьова О.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова) для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (Чеботарьова О.В., Іоганова Н.А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Соціальна адаптація першокласника» для 1 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Яременко О.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток пізнавальної діяльності» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Наливкіна Н.М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Формування графічних навичок» для 1 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Чорна І.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Сенсомоторний розвиток» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: П’ята М.І.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Лапін А.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Арт-корекція» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Брусенська І. М).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Формування навчально-мовленнєвої діяльності учнів за допомогою казки» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Літинська Я.Г., Трембалович І.П.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток комунікативної функції мовлення «Говірливий струмок»» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Жеплінська С.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Формування лінгвістичних понять на основі використання асоціативних схем» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Татаринова О.Н.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Формування знань про довкілля засобами пізнавальних завдань» для 3-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Гусак Т.О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Пізнай навколишній світ» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Пігур О.В., Соколовська І.М., Лазорчин О.С.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Цікава скринька» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Коваль Л.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Корекційна ритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Гладченко І.В., Шепічак О.О.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Дишлюк Т.Б. , Чеботарьова О.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Готовність дитини до навчання у школі (діагностична методика)» для 1 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автор: Яременко О.В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Розвиток мовлення» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Ільєнко Т.А., Стах О.Г.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (автори: Остапенко Т.В., Авраменко Л.Ю., Свистун Г.М.).
Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями слуху:
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовленнята формування вимови для глухих дітей» для підготовчих,1-5класів загальноосвітніх навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально-реабілітаційних центрів (авт. Федоренко О. Ф., Ломакіна О. М., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Аркуша Ю. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимовидля дітей зі зниженим слухом» для підготовчих,1-5класів загальноосвітніх навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, навчально-реабілітаційних центрів (авт. Федоренко О. Ф., Мала Н. І., Савчук О. О., Москаленко Т. І.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Ритміка»для підготовчого,1-4класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями слуху (авт. Вовченко О. А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимовидля дітей зі зниженим слухом» для 6-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрів (Федоренко О. Ф., Автомонова І. В., Різоль М. В., Коноваленко М. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимовидля дітей зі зниженим слухом» для 11-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрів (Федоренко О. Ф., Автомонова І. В., Різоль М. В., Коноваленко М. В.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовленнята формування вимови для глухих дітей» для6-10класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрів (Федоренко О. Ф., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Ільченко Е. С.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовленнята формування вимови для глухих дітей» для11-12класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрів (Федоренко О. Ф., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Ільченко Е. С.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Лікувальна фізична культура»для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом (Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура»для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей (Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом (Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Лікувальна фізична культура»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей (Форостян О. І., Шеремет Б. Г., Лещій Н. П., Малій В. М.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Ритміка»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом (Вовченко О. А.).
- Програма з корекційно-розвиткової роботи«Ритміка»для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей (Вовченко О. А.).
Немає коментарів:
Дописати коментар